Alla inlägg under februari 2013

Av Anna - 28 februari 2013 17:15

 

Av Anna - 28 februari 2013 16:09

Hej allihopa <3 allt bra med er? Själv så är det ganska bra men är fortfarande lite förkyld....har vart i stan & köpt bra DVD filmer som jag ska se på imorgon eller så senare ikväll får se va som händer....nu ska jag se om det finns något bra på TVn....ni får ha en trevlig torsdag och ta väl hand varandra....~Blessed Be~

Av Anna - 27 februari 2013 16:22

Hej allihopa!!! Hoppas att alla mår jättebra och att ni har en trevlig onsdag....själv så är jag trött efter  handlingen och jag är trött för att jag har inte sovit så mycket och jag sover dåligt på nätterna....förkylningen är på väg att försvinna men det tar ett tag...hehe......nu ska jag fortsätta se på tvn så att ni får ha det så bra och ta väl hand om varandra.....~Blessed Be~

Av Anna - 26 februari 2013 11:44

Denna dagens bild är på en söt hund om heter Ricky & det är inte min hund utan att det är min mammas & hennes mans hund....~Blessed Be~

Av Anna - 26 februari 2013 11:40

Hej Allihopa!!! Vet inte va jag ska skriva om så att jag kommer att fråga er: va tycker ni att jag ska blogga om? Hoppas att ni får en trevlig tisdag & att ni tar väl hand om varandra....~Blessed Be~

Av Anna - 24 februari 2013 23:22

Hej Hej allihopa <3 hoppas att alla har haft en bra helg och haft en underbar sådan...själv så har min helg vart lugn som vanligt eftersom att jag orkar inte att hitta på något...men men.....vad gjorde ni på helgen? Själv så tog jag det lugnt med att kolla på bra filmen på min datorn....vill även tipsa er att det finns en sida där ni kan ge bra filmen och länkadressen dit är: http://www.swefilmer.com och om man känner sig uttråkad och inte kommer på va ni till hitta på så kan jag rekomendera den film sidan.....nu så är det dags för mig att säga god natt.....ha nu en riktig god natt och sweet dreams....~Blessed Be~

Av Anna - 23 februari 2013 16:41

Hej allihopa....först vill jag önska alla en trevlig helg och hoppas att ni får en trevlig sådan....själv så är jag lite uttråkad och seg men det är jag nästan alltid om jag ska vara ärlig.....vad har ni för planer nu när det är helg? Själv så får jag se va jag ska hitta på annars så kollar jag på film om jag inte hittar något bra på tvn.....är fortfarande förkyld och har lite migrän....min feber är snart borta och det är jag så glad över.....ni får ha en trevlig lördag och ta väl hand om varandra.....~Blessed Be~

Ovido - Quiz & Flashcards