Alla inlägg under mars 2013

Av Anna - 31 mars 2013 12:39

Hej på er allihopa <3 Hoppas att ni hade en trevlig påskafton igår....min va lugn och bra, kollade på filmer och åt lite påskgodis vilket va hur gott som helst...hehe.....vet inte va jag ska blogga om idag så att jag fråger er alla här på bloggplasten: va tycker ni att jag ska blogga om? Jag är öppen för all förslag.....nä, nu ska jag se om jag hittar något på tvn att kolla på men om jag ska vara ärlig så finns det aldrig något bra på tvn...hehe....men klockan 19.00 ska jag se på Catfish på M-TV....ni får ha en trevlig söndag och ta väl hand om varandra...~Blessed Be~

Av Anna - 30 mars 2013 15:42

Hej allihopa <3 vill passa på att önska alla här på bloggplatsen en glad påsk och att ni får en trevlig sådan....själv så är jag hemma och tar det lugnt med att kolla lite på film och käkar lite påskgodis som jag fick av min moster förut.....vad ska ni hitta på under påsken då? Själv så får jag se va jag ska göra resten av påsken men nu ska jag fixa lite mat men ska fortsätta se på dvd filmen och sen blir det mat för min del...hehe....ni får ha en trevlig helg och glad påsk....ta väl hand om varandra....~Blessed Be~

Av Anna - 29 mars 2013 12:28

Tja allihopa <3 Önskar alla en trevlig helg och en glad påsk....hoppas att ni alla får en trevlig sådan....själv så får jag se va jag ska hitta på påsken och helgen, men det blir nog bara lugnt hemma med massor med påskgodis och dvd filmer.....nu ska jag fortsätta se på TVn....ni får ha en trevlig fredag och påsk plus helg och ta väl hand om varandra.....~Blessed Be~

Av Anna - 28 mars 2013 11:50

Hej allihopa <3 vill önska alla en glad påsk och hoppas att alla får en trevlig sådan, själv så ska jag vara hemma och ta det lugnt under hela påsken......kanske se på nån bra dvd film eller så ska jag träffa en kompis....man vet ju aldrig va som kan hända under påsken.....nu ska jag se lite på tvn så att ni får ha en trevlig onsdag....~Blessed Be~

Av Anna - 24 mars 2013 13:24

Hej allihopa <3 Hoppas att ni har haft en trevlig helg för det hade jag och jag tog det lugnt som vanligt med att kolla på DVD filmer och även lite på TVn men det finns nästan aldrig något bra på tvn  när det är helg....hehe.....nu så ser jag på M-TV och det visas nu Teen Mom maraton och ikväll klockan 19.00 ska jag se på Catfish och imorgon klockan 20.00 är det Teen Wolf....nu ska jag fortsätta se lite på tvn så att ni får ha en trevlig söndag och ta väl hand om varandra....~Blessed Be~

Ovido - Quiz & Flashcards